شرکت فنی مهندسی اختر تابان توس

تلفن شرکت : 36042421-051

شنبه تا پنج شنبه

خراسان رضوی - مشهد

بلوار امامت - امامت 22

شرکت فنی مهندسی اختر تابان توس
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سیستم اعلام حریق بی سیم

شما به عنوان مالک یک کسب و کار و یا سازمانی که احساس مسئولیت دارید، الزام داریدکه تجهیزات ایمنی در برابر آتش موثر و قابل اطمینانی را فراهم آورید. به منظور حفاظت از کسب و کار و هشدار به ساکنین در هنگام وقوع حریق، شما نیازمند ابزاری قابل اطمینان با نام سیستم اعلام حریق هستید.

سامانه های اعلان حریق بی سیم راه حلی خوب برای مکانهای ساخته شده و ساختمانهای موقت است. این سیستم های هشدار دهنده نه تنها پیام را روشن و واضح بیان میکنند، بلکه قابلیت بی سیم بودنشان بسیار مفید است و کارایی بالایی دارد. در زیر خواهید دید که به چه دلیل باید سیستم های اعلام حریق بی سیم را برای نصب انتخاب کنید.

نصب سریع

سیستم های اعلام حریق بی سیم به این دلیل که نیازی به سیم کشی بین کنترل پنل و دیگر تجهیرات ندارند سرعت نصب بیشتری دارند.

سیستم های هشدار دهنده بی سیم مانند پنل NX تولید شده توسط شرکت جنرال الکتریک از طریق امواج هم ارتباط دارند و زمانی که کنترل پنل نصب شد، تجهیزات به راحتی به شبکه مرکزی و یکدیگر از طریق سیگنالها به هم متصل می شود. دتکتورهای اعلام حریق این نوع سیستم ها بدون نیاز به کابل کشی در زمان کوتاه قابل نصبند و نیروی کار و صرفه جویی در هزینه را در پی خواهند شد.

سیستم اعلام حریق بی سیم چطور باعث کاهش هزینه ها می شود؟

از آنجاییکه در این نوع سیستم ها نیاز به کابل حذف می گردد، صرف زمان و انرژی جهت ایجاد سیم کشی و حفر سوراخ و لوله لازم نبوده و می توان این تمرکز را در جای دیگر بکار گرفت. همچنین ریسک ضربه به سیم کشی های پنهان یا پوشش دار که منجر به از کار افتادگی آنها می شود وجود ندارد ضمنا توقفی در زمان اجرای کارها و عملیات در محل وجود ندارد.

امنیت و کارایی سیستم های اعلام حریق بی سیم چقدر است؟

تجهیزات سیستم های اعلام حریق بی سیم با یکدیگر در ارتباطند که این همان چیزی است که برای هشدار زودهنگام و حفظ امنیت کارگران نیاز داریم. نصب سریع هشدار دهنده های آتش سوزی بی سیم همچنین تضمین می کند که می توان اقدامات ایمنی آتش را به سرعت انجام داد و هر گونه تغییری را برای برآوردن الزامات ارزیابی خطر آتش سوزی ایجاد کرد.

مکانهای ساختمانی متفاوت نیازمند انواع متفاوتی از سیستم ها از نظر اندازه، طرح بندی و نیروی کار هستند. اما همه آلارم های آتش بایستی قابل اطمینان بوده و به حد کافی بلند باشند تا پیام را به وضوح برسانند.

قابلیت حمل و استفاده مجدد سیستم اعلام حریق بی سیم چه مزایایی در پی دارد؟

ارتباط بی سیم برای جایگزینی انتخاب خوبی می دهد. محلهای ساختمانی به طور متداوم هر چه پروژه پیشرفت می کند، تغییر می کند و سیستم های اعلام حریق کابلی در این حالت نیازمند انرژی بیشتری برای استخراج و جابجایی دارند. زمانی که محل اصلاح شد، دتکتورهای بی سیم می توانند از سطح باز شوند و به مکان دیگری برده شوند تا هشدارهای مکان جدید را گزارش کنند.

به منظور داشتن قابلیت حمل آشکارساز های بی سیم شرکت جنرال الکتریک به وسیله باتری تامین انرژی می شوند. این باتری ها طول عمر زیادی دارند، اما در صورت لزوم به راحتی قابل جایگزینی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما
تلفن شرکت : 2233223 – 021
ساعت کاری : شنبه تا پنج شنبه ( 8 – 20 )
آدرس شرکت ما
تهران – خیابان ولیعصر
کوچه در گروه طراحی سایت جهانی